Celebremu u Successu à a Fiera Internaziunale di Hardware di Cologne è à a Fiera Light+Building di Francoforte!

Cume i cortini chiudenu duie mostre incredibili, simu entusiasti di riflette nantu à u straordinariu viaghju chì avemu fattu à a Fiera Internaziunale di Hardware di Cologne è à a Fiera Light + Building di Francoforte.

Quist'annu, eramu felici di accoglie una multitùdine di visitatori à i nostri cabine, ansiosi di scopra e nostre ultime innovazioni in luci di travagliu portatili prufessiunali.

À i cabine di WISETECH, avemu dimustratu i nostri ultimi avanzamenti in luci di travagliu portatili prufessiunali, è a risposta hè stata fenomenale!Semu particularmente felici chì a nostra applicazione di materiali riciclati di plastica per i cunsumatori hà ricevutu un grande apprezzamentu da i nostri visitatori.

In più, avemu impegnatu in discussioni perspicace cù i nostri invitati, scambiendu idee è insights nantu à e tendenze in evoluzione in i luci di inundazione mobili per u mercatu europeu.Queste interazzione ci anu furnitu una visione di u mercatu rinnuvata è una cunniscenza più precisa di e tendenze di l'industria.

Paragunatu à l'anni precedenti, i nostri prudutti anu vistu avanzamenti significativi, stabiliscendu novi standard in a tecnulugia di illuminazione mobile.

In più, simu entusiasti di annunzià chì parechje marche europee stimate anu manifestatu un grande interessu à associà cun noi.A so ricunniscenza alimenta ancu a nostra passione per cuntinuà à spinghje e fruntiere è illuminazione a strada avanti.

Estendemu a nostra sincera gratitudine à tutti quelli chì anu visitatu i nostri stands è impegnati cù a nostra squadra.U vostru sustegnu è l'entusiasmu alimentanu a nostra spinta per furmà u futuru di a tecnulugia di illuminazione mobile.

State sintonizzati per più sviluppi eccitanti da WISETECH ODM Factory!

WISETECH ODM Factory --- U vostru espertu di luci d'inundazione mobile!

A

Tempu di post: 23-mar-2024