WISETECH - Light + Building Edizione Autunnale 2022

noi 'sò entusiasta di essemostraingà u "Light + Building Edizione Autunnale 2022" da u 2 ottobre --- u 6 ottobre è scuntrà i nostri amichi àSala8.0 L84.

Vi sò calorosamente accolti à visità u nostru stand, tutti i nostri noviluci di travagliu portatilisarà mostratu.Aspettu di scuntràvi prestu ~

Francoforte Light + Building Hall 8.0 L84
11
10

Light + Building Autumn Edition Profile

Francoforte La notte hè luu più grande di u mondumostra di illuminazione and apparecchi di costruzione.Dapoi u 1999, hè diventatu rapidamente in una di e mostre internaziunali più influenti in l'industria.

U successu di a Fiera di l'illuminazione di Francoforte hè basatu annantu à i tendenzi attuali.Hè cumpletu, forte è orientatu à u futuru.Perdisignatori, pianificatori è persunale di cummerciale in l'illuminazione architettonicaindustria, Thè biennaleFrancoforte Lnotte mostra hè a mostra internaziunale più impurtante in ucampu prufessiunale.Quìwe pò cuntattà l'ingegneri anziani, i decisori di l'impresa, i grossisti è i rivenditori di tuttu u mondu è altri gruppi di clienti di destinazione prufessiunali, per assicurà chì pudemu vede i prudutti nantu à a piattaforma più alta, è capisce più direttamente l'ultime tendenze è a scienza è a tecnulugia più avanzata. .


Tempu di Postu: 21-Sep-2022